Posláno autorem: vonrammstein | 16.11.2023

Reflexní negr

Zase jsem narazil na limity politický korektnosti. Jenom způsobem, kterej by mě ani ve snu nenapadl. Asi tři dny zpátky se objevil na Refluxu mizernej článek psanej tak ohavnou parodií češtiny (včetně hrubek), že jsem neodolal a napsal do komentáře, že autor je patrně negramot. Když jsem se tam po chvíli vrátil, dost mě překvapilo, že poslední slovo se tam nachází ve formátu „****amot“. Fakt jsem pár okamžiků tápal, co se to kurva děje. A pak mi to došlo. Je v tom NEGR, ty hovado! Tenhle shluk písmen se na Refluxu používat prostě nesmí, přestože se jedná o odbornej terminus technicus a je užívanej naprosto běžně všema, všude a po celým světě. Kromě Refluxu. Ten si tu Utopii žádnejma NEGRamotama rozvracet nedá!


Odpovědi

  1. 😀


Napsat komentář

Kategorie