Posláno autorem: vonrammstein | 30.4.2023

Xem

si dneska došel na diskusi s poslancima. Měl dorazit Ivan David z europekla, ale se nedostavil.

Dostavila se klatovská poslankyně Pošarová za SPD. Slovník na úrovni Pekarový i Adamový, ztráta času. Jinak celkem pohledná baba.

Dorazil Jarda Foldyna + nějakej třetí něco, co za dvě hodiny vůbec nepromluvilo. V auditoriu sedělo ještě bolševickej exposlanec Valenta, kterej taky nepromluvilo, ale pořád v tý hospodě sedí a já mu tam tak za hodinu půjdu rozbít hubu, pokud tam ještě bude.

Foldyna mluvil jako vždycky rozumně a lidově. Dokud jsem mu nepoložil dotaz.

Pořád totiž mlel o tom, že s ANO mají 92 hlasů. To třeba jo, ale nějak to prohlášení nebere v potaz, že Okamura nesnáší Babiše a naopak. Nastínil jsem mu spolupráci s Trikolorou a PRO-ovšem s tím, že to pořád bude málo. Souhlasil, ale příští volby samozřejmě vyhrajou. Tak jsem se zeptal, jak chtějí zvrátit a zrušit ty zvěrstva, který už tahle zasraná vláda přijala. Smlouvy, zákony a rozhodnutí, který jsou už právně závazný a nedaj se jen tak škrtnout, i kdyby to SPD fakt omylem vyhrála.

Pokud čekáte konkrétní odpověď, budete stejně zklamaný jako já. My ty volby prostě vyhrajem. Tečka. Po volbách už asi nic nebude.

Jedno pozitivum to mělo. Setkal jsem se tam s legendárním olympijským střelcem, panem Kůrkou. Otcem mimořádný střelkyně Karolíny Kůrkový, která si nyní říká Emmons. Úplně marný odpoledne to nebylo.


Odpovědi

  1. A ten bolševickej pamrd Valenta už tam neseděl. A já se tolik těšil na brachiální násilí 😦


Napsat komentář

Kategorie