Posláno autorem: vonrammstein | 7.5.2023

Dvě pistole

jsou o dost lepší, než jedna. Proto jich mám šest.


Odpovědi

  1. … a tiše závidím pavoukům počet končetin 🙂
    Ehm… ještě jedna malá ještě více jedovatá: A munice jest dostatek? Bo použít kvér jako pěstní klín je taky možnost, ale už to není vončo. Ani pro obranu ani pro útok.

    • Mám fikanej plán. Dám se k hinduistům a budu vzývat Krišnu. Když to budu dělat dostatečně dlouho a intenzivně, narostou mi další dva páry rukou. Sice u toho asi zmodrám a budu měřit tři metry, ale to mě nezastaví.
      To je ovšem jenom dílčí problém, protože mám taky dva revolvery a osm pušek, z nichž každá vyžaduje obouruč. A neznám žádný náboženství, který by mi umožnilo stát se stonožkou. Pardon. Storučkou.
      Co se nábojů týče-je to relativní. V momentální situaci mám víc než dost. V případě horkýho válečnýho konfliktu by to bylo strašně málo. Z každý výplaty jde desátek na munici. Mám tu tisíce nábojů, ale začínám sjednocovat ráže. Protože jinak je v tom děsnej bordel.


Napsat komentář

Kategorie